SHIFT cycling apparel

Fietsen is meer dan vooruit komen in de juiste kleding. Fietsen ontstresst, geeft energie en maakt je fitter.

Consumenten zijn zich meer bewust van de materialen die ze dragen. Merken spelen in op dit bewustzijn met fairtrade en gerecycleerde materialen. Circulaire fiet kleding is de volgende stap.

SHIFT communiceert deze verschuiving in dit perspectief.

Brandbook

Nadat de visie, doelgroep en markt goed geanalyseerd zijn, komen we tot een visuele richtig. Dit hele proces leid tot de Brand Identity.

Offline & online beleving

Branding bestaat uit kleuren, typografie, stijlelementen en illustraties. En natuurlijk de kroon op al het werk. Het logo.

Direct toepasbaar op zowel off- als online content.

Merkstrategie

Als startup wil SHIFT de doelgroep vooral bereiken met een online beleving en daar de connectie leggen. Het Brandbook beschrijft de ‘do’s and don’ts’ gaat ook in op het digitale detail: hoe zet je breng je alle elementen samen tot een sprekend geheel op elk sociaal medium?

Cycling jersey
Sport Bidon